5.5.09

Pakej Urut yang Kami Tawarkan



Di Massage Center Man Urut, kami menyediakan beberapa pakej urut yang terbukti berkesan untuk memulih tenaga lelaki, menguatkan zakar, menegangkan batang kote dan melancarkan perjalanan darah ke dalam urat saraf kote lelaki. Berikut ini adalah pakej yang kami sediakan.

  1. Urut badan (pelanggan tidak perlu telanjang)
  2. Urut seluruh badan (pelanggan perlu telanjang / tukang urut bertuala)
  3. Urut body to body (pelanggan dan tukang urut sama-sama telanjang)
  4. Urut sedut urat (pelanggan perlu telanjang)
  5. Urut seluk punggung (pelanggan dan tukang urut sama-sama telanjang)

    Semua pakej di atas ditawarkan dengan permit dan lesen yang diluluskan oleh dewan bandaran.

17 ulasan:

  1. Salam sejahtera. Harap tuan dapat memberikan maklumat untuk membolehkan saya berhubung sebagai pelanggan. Sila hantar maklumat berkaitan di "cormrahsia AT yahoo.com" Terima kasih.

    BalasPadam
  2. nak try...email at kri_skull101@yahoo.com

    BalasPadam
  3. Macam mana nak buat rawatan? Pls sent detils at niejam_85@yahoo.co.uk

    BalasPadam
  4. salam boleh saya tahu mcm mana nak berhubung? sila msg kat mo saya 013 372 5288. terima kasih.

    BalasPadam
  5. hi camna saya nk buat tempahan..
    call or msg saya 0123091282 aie

    BalasPadam
  6. Mcm mn nak tempah,ni no sy 0136188713

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. sapa yg berminat hubungi.sya .
    0105350269 alor star shj.

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. nk cari abg2 top area portdickson..0132032417/wechat/whatsapp..igt area pd sahajerr..

    BalasPadam
  11. saya berminat sila hubungi saya abangaim dari johor bahru . johor 0107071506

    BalasPadam