5.5.09

Urut Menggunakan Mulut


Pakej Urutan Sedutan (RM 45 + urut body)

Jangan salah anggap. Ini bukan hisap kote tetapi cara urut menggunakan mulut. Bagi mengelakkan zakar terseliuh semasa diurut, tukang urut akan menyedut zakar menggunakan mulutnya. Sambil batang kote anda disedut, angin akan disedut keluar dari mulut kote sambil urat zakar disedut untuk membetulkan kembali kedudukan urat.

Semasa melancap/onani, urat zakar mungkin terseliuh atau beralih tempat. Untuk membetulkan kembali, teknik urutan biasa dengan tangan tidak dapat mengambilkan keadaan asal urat. Teknik sedutan menggunakan pam juga tidak berkesan. Satu-satu cara ialah menggunakan teknik urut menggunakan mulut seperti dalam gambar.

19 ulasan:

  1. ahhahahahaha..
    urut cm ni pon ade ke bro?
    karut~

    BalasPadam
  2. cmne nk wt tempahan?nape xde alamat or no tel?

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. org tua tu amik kesempatan kolom kote mamat ni.. sial!

    BalasPadam
  5. bg la no.hp aku nak wat tempahan

    BalasPadam
  6. Saya berminat. Nak cuba sst yg baru. Tak cuba tak tahu, kan. Macam mana nak hubung? Emel saya: superentaka@hotmail.com

    BalasPadam
  7. mcm mana nak dapatkan servis ni? mcm mana nak contact? sila bagi maklumat lanjut di emel saya hardymeerza@gmail.com. tq.

    BalasPadam
  8. urutan traditional melayu seluruh badan + batin outcall only..area KL dan sekitar Selangor..berminat boleh hubungi kawan aku kat stokyboyz@yahoo.com... member aku boleh mengurut..tryla

    BalasPadam
  9. maksleh tuu punya kote warna pink hahahahh

    BalasPadam
  10. minta sms kan alamat dan juga no untuk dihubungi bg mendapatkan rawatan ini terima kasih.
    0192694824.alang

    BalasPadam
  11. macam mana nak buat tempahan? sila email azrul347@hotmail.com

    BalasPadam
  12. Nak test..anta detail ke ceritalapanbelas@gmail.com

    BalasPadam
  13. ini mesty kes homo nih..tukang urut ni jenis songsang punya..xyah la nk tempah2..da tau da apa yg tukang urut ni nak..dia bernafsu songsang..hehehehe

    BalasPadam
  14. Nak tempah camne?.. Tolong sms contact atau alamat ke 0142316864

    BalasPadam
  15. Tukang urut .alor star shj .0105350269.cuba dulu baru tahu.

    BalasPadam